هعیییی روزها درپی هم میگذرند سخت و بد و پراز دلتنگی و بی انگیزگی
دلم گرفته . اتفاق بدی افتاده که ناراحتم و دلگیر
خدایه بزرگم خواهش میکنم به بزرگیت قسم زودتر خوبش کن و مارو بهم برسون تا این همه دوری و دلتنگی نکشیم

ما را در سایت دلنوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66