ادم های ساده

خرید بک لینک
ادم های ساده را دوست دارم

همان ها که بدی هیچکس را باور ندارند

همان ها که برای همه لبخند دارند

همان ها که همیشه هستند

برای همه هستند

ادم های ساده را

باید مانند یک تابلوی نقاشی

ساعت ها تماشا کرد"

عمرشان کوتاه است.

بس که هرکسی از راه می رسد

یا ازشان سواستفاده میکند یا

زمینشان میزند.

یا درس ساده نبودن بهشان میدهد.

ادم های ساده را دوست دارم.

همان هایی که بوی ناب "ادم" میدهند.

دلنوشته...

ما را در سایت دلنوشته دنبال می‌کنید

برچسب: آدم های ساده,آدم های ساده را دوست دارم,ادم های ساده لوح,ادم های ساده را دوس دارم,آدمهاي ساده را دوست دارم,آدمهای ساده رو دوست دارم,آدم های ساده یغما گلرویی,آدمهای ساده ساده عاشق می شوند,باور آدمهای ساده را خراب نکن, نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: سه شنبه 23 شهريور 1395 ساعت: 19:41

صفحه بندی